استایل وست و شومیز ، ترند جذاب تابستان امسال

همه ساله و در فصول مختلف طراحان مد و لباس با الهام از اتفاقات و بر اساس شرایط و موقعیتهای اجتماعی و اقلیمی طرحهای خودشون 

رو به روز میکنند و در این بین طرحهای بعضی از برندها با توجه به استقبال و محبوبیت بعنوان مد فصل و یا ترند فصل در جامعه به اصطلاح مد یا ترند میشه .

امسال هم فروشگاه اینترنتی لباس پُرُوِیک استایل جدید رو معرفی کرده که خیلی زود در بین علاقمندان مد و لباس به محبوبیت رسید و بعنوان ترند تابستان امسال توسط پُرُوِ معرفی شد . ستهای وست وشومیز علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی بودن یک لباس کامل و مقرون به صرفه محسوب میشه و به همین دلیل در بین مد پوشان و فعالین این صنعت جایگاه ویژه ای پیدا کرده .

 ما در این مقاله شما رو با انواع این ستها آشنا میکنیم و بهتون میگیم چظور به راحتی میتونید صاحب این سبک لباس باشید .

لباس وِست چیست ؟

وست یا جلیقه در لغت به پوششی بدون آستین و جلو باز گفته میشود که با دگمه یا زیپ بسته می‌شود و برای بالا تنه می‌باشد . بعضی از جلیقه‌ها برایپوشیدن روی پیراهن و یا زیر کت طراحی میشوند . وست های بلند زنانه معمولا به اشتباه سارافون یا سارافون مانتویی گفته میشوند در حالیکه سارافون به لباسهای بلند بدون آستین که معمولا جلو بسته هستند اطلاق میگردد.

وستها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرحها و پارچه های گوناگون تولید میشن و خصوصیت اصلی اونها ست پذیری و راحتی استفاده هست . در اینجا سعی کردیم نمونه های مختلف وست رو معرفی و انواع ست با وست رو بررسی کنیم . نمونه هایی از وست که در فروشگاه اینترنتی لباس پُرُوِ 

وست لینن

وست پلیسه

وست بابوس

وستهای مدل دار

وست پاییزه

- انواع استایل با وست

  • ست وست و شومیز و دامن سندبادی

یکی از محبوبترین استایلها با وست ، ست وست و شومیز و دامن هست که علاوه بر راحتی و زیبایی تحمل گرمای تابستون رو خیلی آسون میکنه .

این نوع ست مناسب محافل نیمه خصوصی و کاملا پوشیده هست . پُرُوِ برای این مدل یک دامن سندبادی خاص رو درنظر گرفته که با شومیز خاص و زیباش یه طرح تلفیقی مدرن و سنتی رو به ظاهر شما میده . برای دیدن مدلهای بیشتر به دسته بندی خرید مانتو یا خرید ست برید و همه طرحها رو ببینید .

                                                                                                                                                                  

یکی از مزایای این نوع ست فری سایز بودن اون هست که  این لباس رو برای اکثر سایزها و جثه ها مناسب میکنه . این روزا این مدل اینقدر ترند 

شده که اکثر استایلیستها از اون بعنوان یک طرح جذاب در کارهاشون استفاده میکنند .

وست و شومیز و دامن


خرید مانتو وست پُرُوِ

                                                                                                                            


خرید اینترنتی مانتو پُرُوِ


  • ست وست و شومیز و شلوار

از استایلهای جذاب دیگه که میشه بصورت روزمره استفاده کرد استایل وست با شومیز و شلواره که در تمام فصلها قابل پوشیدن هست . این استایل رو میشه با انواع شلوار ست کرد و با توجه به اینکه وست ها در جلو با استفاده از قزن بسته میشن امکان استفاده از اونها در محیطهای عمومی هم بوجود میاد .


  • ست شومیز ، شلوار و وست جین

وستها در جنسهای مختلفی طراحی و عرضه میشه که یکی از اونها که همیشه طرفدارهای خاص خودش رو داشته مدل جین یا به اصطلاح لی هست .

این مدل وستها با انواع پیراهن و شومیز و شلوار جین ست میشه و یک استایل اسپرت رو برای دوستداران طرحهای جین رقم میزنه .

خرید و قیمت سارافون جین زنانه از غرفه پوشاک زنانه پوش استایل | باسلام

وست جین


از مزایای دیگه ی استایلهای وست کاربردی بودن اونهاست به این معنی که وقتی بعنوان مانتو استفاده بشه میتونی با شومیزهای مختلف و دامن یا شلوار هایی که داری ستشون کنی  و در موقعیتهای مختلف ازش استفاده کنی .

مدلهای وست اینقدر پر طرفدار شده که به گفته ی سایت پُرُوِ طرحها ی جدیدش با پارچه های مناسب فصل پاییز هم در راهه و احتمالا بعنوان یکی از پر فروش ترین ست امسال شناخته بشه 

همه این مدلهای جذاب رو به همراه ده ها مدل شومیز و شلوار و دامن میتونید از فروشگاه اینترنتی لباس زنانه پُرُوِ تهیه کنید و همونطور که میدونید ، با خرید از پُرُوِ امکان پرو در محل قبل از خرید و ارسال فوری و رایگان رو هم دارید . پس همین حالا به قسمت خرید مانتو برید و مدلها رو ببینید .