محصولات جدید!!

خرید اینترنتی


در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ چه نکاتی را رعایت کنیم؟

معمولا هر اندازه که قواره روسري بزرگتر باشد ، استفاده   از آن راحتتر و  مناسبتر می گردد. سايز   استاندارد برای روسري ها عموما 90 سانتی متر مي باشد، اما پيشنهاد ما استفاده از   روسري روسری قواره بزرگ در حدود   100 الی110 ميباشد، البته در حالت كلی قواره روسری یک امر کاملا سليقه اي است.

جدیدترین مدلهای روسری حریر برای خرید در سال 99

جدیدترین مدلهای روسری حریر برای خرید در سال 99

رنگ مشکی برای روسری های حریر مجلسی به ویژه روسری حریر ابریشم و نخی از تنوع بالایی برخوردار بوده و دست خانم ها برای انتخاب طرح مورد نظرشان بسیار باز است.  از  جمله مدلهای بسیار شیک روسری های مجلسی حریر، مدل طلاکوب آنها میباشد. روسری های حریر طلاکوب در قواره های ۱۴۰ و با طرحهای سنتی بسیار منحصربه فرد و زیبایی تولید میشوند.

راهنمای خرید روسری ترک

راهنمای خرید روسری ترک

می توان گفت   در شال و روسری های   ایرانی عمدتا طرح های کار شده بسیار مورد توجه قرار می گیرند و پرفروش هستند اما در روسری های ترک کیفیت و جنس پارچه بسیار حائز اهمیت بوده و عنصر تعیین کننده در فرایند خرید می باشد. به عنوان مثال   روسری ترک نخی از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار است.

مدلهای جدید شال پلیسه برای خرید در سال 99

مدلهای جدید شال پلیسه برای خرید در سال 99

در این مقاله قصد داریم به معرفی مدلهای جدید شال پلیسه برای خرید در سال 99 و  معرفی مدلهای جدید شال مجلسی شیک بپردازیم. پوشش موی سر در بین زنان مسلمان موجب رونق بازار طراحی روسری و شال شده است. با تقاضای بازار برای خرید انواع مختلف و متنوع روسری و شال، عرضه ی این محصولات در بیشتر مغازه ها و پاساژ ها رونق پیدا کرده است.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...