محصولات جدید!!

اخبار روز


کرونا ویروس تا کی ادامه دارد و کی از ایران می‌رود؟ حدس وزارت بهداشت

کرونا ویروس تا کی ادامه دارد و کی از ایران می‌رود؟ حدس وزارت بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، کیانوش جهانپور، در نشست خبری که بعد از ظهر پنج شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.وی با اشاره به اینکه روند ابتلاء و شیوع بیماری به صورت انتشار صعودی و تدریجی بوده است، گفت: در ایران افت و خیز های کشورهای مختلف را نداشته ایم و روند مدیریت شده است که ناشی از مشارکت مردم بوده است.

خودکشی هولناک خانم پرستار جوان بعد از ابتلا به کرونا / ایتالیا

خودکشی هولناک خانم پرستار جوان بعد از ابتلا به کرونا / ایتالیا

به گزارش رکنا، به نقل از جروزالم پست، فدراسیون ملی پرستاران ایتالیا اعلام کرد که خانم پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی به نام دنیلا ترزی  بعد از آنکه متوجه شد به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده از ترس آنکه به بقیه انتقال دهد، خودکشی کرد.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها