محصولات جدید!!

جدید ترین های مد و استایل


خرید شال مجلسی پرداخت درب منزل

خرید شال مجلسی پرداخت درب منزل

انتخاب و خرید شال و روسری مجلسی با سرویس پرو در محل میسر شد ، به این معنی که از این به بعد میتوانید در منزل تمام طرحهای دلخواه را برای پرو سفارش دهید و از بین آنها انتخاب و در محل پرداخت کنید .

خرید اینترنتی لباس دخترانه

خرید اینترنتی لباس دخترانه

این روزها و با وجود ویروس کرونا بهترین روش خرید لباس دخترانه ، خرید اینترنتی لباس هست . در این پست سعی داریم نمونه ای از جدیدترین لباسهای دخترانه نوجوان که بصورت اینترنتی در سایت فروش اینترنتی لباس زنانه پُرُوِ قابل خرید هست رو به شما معرفی کنیم .

استایل وست و شومیز ، ترند جذاب تابستان امسال

استایل وست و شومیز ، ترند جذاب تابستان امسال

وست یا جلیقه در لغت به پوششی بدون آستین و جلو باز گفته میشود که با دگمه یا زیپ بسته می‌شود و برای بالا تنه می‌باشد . بعضی از جلیقه‌ها برایپوشیدن روی پیراهن و یا زیر کت طراحی میشوند . وست های بلند زنانه معمولا به اشتباه سارافون یا سارافون مانتویی گفته میشوند در حالیکه سارافون به لباسهای بلند بدون آستین که معمولا جلو بسته هستند اطلاق میگردد.در این مقاله شما رو با جدیدترین ستهای وست که ترند امسال هست آشنا میکنیم.

خرید لباس مجلسی زنانه اینترنتی

خرید لباس مجلسی زنانه اینترنتی

با خرید لباس مجلسی زنانه از یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و مورد اعتماد که امکان خرید جدیدترین‌ و بهترین‌‌ها را به شما می‌دهد، می‌توانید برای خودتان یک کمد لباس فوق العاده داشته باشید.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...