محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


لباس های چهارخونه، یک استایل پاییزی و زمستانی ترندی

لباس های چهارخونه، یک استایل پاییزی و زمستانی ترندی

با لباس های چهارخونه، یک استایل پاییزی  و زمستانی ترندی را در این فصل تجربه کنید .پاییز یکی از بهترین فصل ها برای طرفداران مد می باشد که می توانند استایل های پاییزی شیک و متفاوتی را برای خود ایجاد کنند.معمولا در فوریه و مارس برندهای معتبر مانند شنل، ورساچه، گوچی، پرادا و…از کالکشن پاییز و زمستان خود رونمایی می کنند و در واقع ترندهای این فصل ها را مشخص می کنند، شما می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام برندها از جدیدترین کالکشن های آن ها مطلع شوید

همه چیز درباره کاپشن های زنانه

همه چیز درباره کاپشن های زنانه

با شروع فصل سرما افراد به خصوص خانم‌ها برای خرید لباس زمستانی و مشخصا کاپشن به تکاپو می‌افتند تا با تهیه‌ی لباسی گرم و راحت زمستان را با خاطره‌ای خوش سپری نمایند.کاپشن زنانه یکی از ملزومات زمستانی است که بانوان تلاش می‌کنند، گونه‌ای کیفی، زیبا و جذاب از آن را انتخاب نمایند تا ضمن حفظ گرمای بدن، دوام و پایداری مطلوبی هم داشته باشد. شاید به خاطر سختی انتخاب، برخی خانم‌ها ترجیح می‌دهند به جای کاپشن از پالتو استفاده کنند.اما ما در این گفتار سعی کرده‌ایم نکاتی کلیدی را در مورد انتخاب و خرید کاپشن زنانه به شما ارائه دهیم تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

مراقبت از پوست چرب

مراقبت از پوست چرب

پوست ما بیشترین تاثیر را در زیبایی ظاهری دارد چرا که به صورت یک لایه روی تمام بدن کشیده شده است. با این تعریف اگر پوست ما چرب شود ، در ظاهر و زیبایی ما تاثیر بسزایی دارد. بنابراین مراقبت از پوست چرب یکی از مهم ترین مواردی است که باید افراد دارای این نوع پوست به آن توجه کنند.

دیگر عطر تقلبی نخرید! راه‌هایی برای تشخیص عطر اصل از تقلبی

دیگر عطر تقلبی نخرید! راه‌هایی برای تشخیص عطر اصل از تقلبی

این روزها با بالا رفتن قیمت محصولات خارجی، بازار عطرهای تقلبی داغ است. در این شرایط حتی معتبرترین فروشنده‌ها هم ممکن است به دام فروش عطر تقلبی بیفتند و کار خرید عطر را برای مشتریان خود دشوارتر کنند. اگر قصد خرید عطر دارید و به چیزی کمتر از عطر اصل و اورجینال محبوب خود از برند اصلی آن راضی نیستید باید بتوانید عطر تقلبی را از نوع اصل آن تشخیص دهید و خرید موفقی داشته باشید. اما چطور می‌توان این کار را انجام داد؟ یک عطرباز حرفه‌ای که به اندازه کافی با عطرهای اورجینال سروکار داشته است در این تشخیص مشکلی نخواهد داشت. اما اگر شما هنوز به این مرحله نرسیده‌اید نگران نباشید، ما در این مقاله اختصاصی از مجله پُرُوِ راه‌های تشخیص عطر تقلبی از اصل را به شما آموزش خواهیم داد تا پس از این دیگر عطر تقلبی نخرید و خریدی درست و موفق داشته باشید.

با ثروتمندترین فعالان مد آشنا شوید

با ثروتمندترین فعالان مد آشنا شوید

صنعت مد و فشن که اکنون با در اختیار داشتن بازاری به ارزش ۲.۵ تریلیون دلار به یکی از با ارزش ترین صنایع جهان تبدیل شده است، ثروت فراوانی را برای فعالان آن به همراه داشته است به گونه ای که اکنون ۱۵ فعال ثروتمند صنعت مد در جهان حدود ۳۹۵.۶ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند و در ادامه با ۱۰ نفر از ثروتمندترین فعالان این عرصه آشنا می شوید:

روش‌هایی برای سفت کردن پوست گردن و جوان‌تر کردن آن

روش‌هایی برای سفت کردن پوست گردن و جوان‌تر کردن آن

داشتن صورت زیبا با پوست صاف نشانه جوانی و شادابی است اما اگر زیر این صورت صاف یک گردن پر از چروک با پوست آویزان وجود داشته باشد چطور؟ سفت کردن پوست گردن و صاف و بدون چروک شدن آن به عوامل متعددی وابسته است، این که تا جه حد مراقبت از پوست گردن را جدی می‌گیرید، چه عاداتی در حرکت دادن گردن و نگه داشتن آن دارید و برای سفت کردن پوست گردن از چه محصولات و درمان‌هایی استفاده می‌کنید. در هر صورت داشتن گردن صاف و خوش فرم نقش مهمی در جوانی و زیبایی شما دارد و لازم است که مراقبت از آن را جدی بگیرید، به همین دلیل ما در این مقاله اختصاصی از مجله porove به شما خواهیم گفت که سفت کردن پوست گردن با کدام محصولات مراقبتی و روش‌های درمان کلینیکی امکان پذیر است، در ادامه نیز شما را با یکی از فواید ناشناخته بوتاکس آشنا خواهیم کرد.

پوستی جوان با خوراکی های مناسب

پوستی جوان با خوراکی های مناسب

رژیم مناسب برای پیشگیری از پیری پوست و حفظ سلامت آن، تقریبا همان رژیمی است که برای سلامت کل بدن مورد نیاز است. این رژیم، فرآیند پیری سلولی را کند می ‌سازد و پوست نیز به عنوان جزیی از بدن با این رژیم سلامتی بیشتری به دست می ‌آورد.رعایت برخی نکات خاص در مورد پوست اهمیت خاصی دارد. تعادل و تنوع در رژیم غذایی ضروری است. در رژیم متعادل، دریافت کافی کلیه مواد مغذی مورد نیاز است تا فرد دچار سوء تغذیه پروتئین و کمبود ویتامین و املاح نشود. اجرای چنین برنامه ‌ای نقش مهمی در زندگی بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که علاقه زیادی به مصرف غذای بیرون از منزل را دارند، ایفا می ‌کند.استفاده از هرم غذایی و برنامه راهنمای روزانه غذا یک شیوه آسان و قابل درک برای اطمینان از داشتن یک رژیم متعادل است.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...