محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


چند ترکیب رنگ جدید برای زمستان

چند ترکیب رنگ جدید برای زمستان

شاید این موضوع را ندانید که اگر با توجه به فصلی که در آن قرار گرفته اید لباس خود را انتخاب کنید چه تاثیر مثبتی می تواند روی استایل شما بگذارد بنابراین آشنایی با چند ترکیب رنگ جدید برای زمستان یک راهنمای جامع است تا به شما در انتخاب لباس و استایل زمستانی کمک کند.

انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

داشتن کیف در نگاه اول ضروری به نظر نمی‌رسد، ولی به هنگام رفتن به فروشگاه، دانشگاه و مهمانی، داشتن کیفی مناسب برای جابجایی لوازم و وسایل، بسیار مهم است، ضمن اینکه این کیف باید هماهنگ با کاربردش انتخاب شود و همچنین ظاهری زیبا و متناسب با نوع لباسی که پوشیده‌ایم نیز داشته باشد. درنتیجه باید بدانیم وقتی برای خرید کیف به فروشگاه می‌رویم، با چه مدل‌هایی روبرو خواهیم شد و انواع کیف زنانه و کاربردهای آن چیست؟!

بهترین هدیه ولنتاین؟

بهترین هدیه ولنتاین؟

با نزدیک شدن به روز ولنتاین اغلب ما به فکر خرید هدیه ای مناسب هستیم تا کسی را که اهمیت ویژه ای برای ما دارد، شگفت زده کنیم.ولنتاین روزی ویژه و خاص برای عاشقان است. عاشقان در این روز سعی می‌کنند که عشقشان نسبت به یکدیگر را به بهترین شکل بیان کنند و در قالب یک هدیه این محبت و عشق را ابراز کنند. در این مقاله  سعی داریم مجموعه‌ای از کادو‌های ولنتاین مناسب را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. پس اگرسوالاتی همانند ” کادو مناسب روز ولنتاین چیست ؟ “یا ” برای ولنتاین چی بخرم؟” یا “بهترین هدیه برای روز ولنتاین چیست ؟” یا ” هدایای مناسب ولنتاین کدامند ؟” ذهن شما را درگیر کرده، با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید شال فانتزی

نکات مهم برای خرید شال فانتزی

طرح های فانتزی شال و روسری به اندازه ای متنوع می باشند که انتخاب و خرید آن ها کمی کار سخت و دشواری است. بنابراین باید قبل از هر اقدامی نکات مهم برای خرید شال فانتزی را باید در نظر داشته باشید.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...