محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


شومیز مانتویی

شومیز مانتویی

یکی از بهترین گزینه هایی که برای روزهای گرم تابستان می توانید برای تکمیل شدن استایل خود استفاده کنید شومیز مانتویی می باشد. شاید با خودتان بگویید که این مدل مانتوها برای هر سن و سالی مناسب نیست و نمی توان از آن ها در مکان های مختلف استفاده کرد. برای اینکه بتوانید روزهای گرم تابستان امسال را به آسانی پشت سر بگذارید با ما همراه باشید تا با انواع شومیزهای مانتویی شما را آشنا کنیم.

راهنمای استایل با لباس های اورسایز

راهنمای استایل با لباس های اورسایز

خب، شما دوستان عزیزی که دوست دارید در استایل خود از لباس های اورسایز استفاده کنید، آیا درباره خرید مناسب ترین اورسایز که به استایل شما بیاد چیزی می دانید؟ پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید کت، مانتو یا بارانی اورسایز زیبایی را برای خود خریداری کنید حتما قبل ازهر اقدامی راهنمای استایل با لباس های اورسایز را مطالعه کنید.

این تابستان چه کیف هایی مُد است؟

این تابستان چه کیف هایی مُد است؟

خانم های زیادی هستند که دوست دارند با تغییر فصل کمی لباس ها و اکسسوری های کمد خود را تغییر دهند و مطابق با مُد روز برای خودشان لباس آن فصل را تهیه کنند. یکی از اکسسوری هایی که در تکمیل استایل خانم ها نقش بسیار مهمی دارد انتخاب کیف مناسب می باشد. به نظر شما این تابستان چه کیف هایی مُد است؟ برای روزهای گرم تابستان امسال خود کیف مناسبی که از زیبایی استایل شما چیزی کم نداشته باشد را تهیه کرده اید؟ ما امروز می خواهیم در این مقاله با شما همراه شویم و به شما کمک کنیم تا بهترین و مناسب ترین کیف هایی را که می توانید برای تابستان امسال خود انتخاب و خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم که این مقاله را از دست نداده و تا انتها با ما همراه باشید.

این تابستان چه کفش هایی انتخاب کنیم؟

این تابستان چه کفش هایی انتخاب کنیم؟

سوالی که شاید برای خیلی از شما دوستان عزیز در این روزهای گرم تابستانی به وجود آمده باشد این است که این تابستان چه کفش هایی انتخاب کنیم؟ خب، بدون شک انتخاب و خرید یک کفش مناسب برای روزهای تابستانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله بیشتر درباره انتخاب کفش مناسب برای تابستان شما صحبت کنیم.

رنگ سبز با چی ست میشه؟

رنگ سبز با چی ست میشه؟

رنگ سبز از جمله رنگ های سرد می باشد که طیف های بسیار گسترده ای دارد. به همین خاطر ما به شما می خواهیم کمک کنیم تا آنچه که درست تر است را با لباس، مانتو، شال، کیف و حتی کفش سبز رنگ خود به راحتی ست کنید. با ما، در این مقاله همراه شوید تا به این پرسش که رنگ سبز با چی ست میشه؟ پاسخ دهیم.

امسال اکسسوری چی مُده

امسال اکسسوری چی مُده

شما آقایون و خانم هایی که دوست دارید برای زیباتری و تکمیل شدن استایل خود از اکسسوری های به روز استفاده کنید آیا می دانید که امسال اکسسوری چی مُده؟! برای اینکه بتوانید بهترین و به روز ترین اکسسوری ها را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید با سایت porove.com همراه باشید.

چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

شاید خیلی از شما خانم ها و آقایونی که به دنبال ست کردن لباس هایتان می باشید مدام درگیر این مسئله هستید که چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟ و گاها در این مورد حساسیت های زیادی را به خرج می دهید. ما امروز در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهتر بتوانید رنگ هایی که دوست دارید را در استایل خود استفاده کرده و آن ها را با هم ست کنید.

شَکِت چیست و با چی ست میشه؟

شَکِت چیست و با چی ست میشه؟

شما دوستان علاقه مند به مُد و فشن که دوست دارید همیشه ظاهری آراسته و جذاب داشته باشید و این بار دوست دارید که در استایل های خود را شَکِت استفاده کنید اما نمی دانید که شَکِت چیست و با چی ست میشه؟ در این مقاله از سری مقالات سایت پُرُوِ با ما همراه باشید تا هر آنچه نیاز است درباره شَکِت بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

ترفندهایی که استایل شما را گران قیمت تر نشان می دهند

ترفندهایی که استایل شما را گران قیمت تر نشان می دهند

ما همیه در فروشگاه های برند به دنبال جدیدترین مانتو، شال، بلوز، کیف و... میباشیم چرا که دوست داریم از روی ظاهر و استایلی که داریم مشخص شوید که لباس های گران قیمتی استفاده می کنیم. اما راه حل بهتری هم وجود دارد تا گران قیمت بودن استایل خود را نمایش دهید. شما میتوانید با استفاده از ترفندهایی که استایل شما را گران قیمت تر نشان می دهند این کار را انجام دهید و حتما نیاز به خرید لباس های مارک و گران قیمت نمی باشد.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...