محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


معرفی مدل های جدید لباس ورزشی زنانه برای پیاده روی

معرفی مدل های جدید لباس ورزشی زنانه برای پیاده روی

اولین چیزی که برای شروع ورزش به ذهن می رسد تهیه پوشاک ورزشی مناسب است و انتخاب پوشاک ورزشی مناسب برای بانوان بسیار اهمیت دارد. پوشاک ورزشی زنانه با طرح ها و مدل های متنوع برای بانوان طراحی و تولید شده اند که برای انتخاب پوشاک ورزشی زنانه باید توجه داشته باشید که می خواهید چه ورزشی انجام دهید و قرار است در چه مکانی پوشاک ورزشی زنانه را بپوشید.

خرید لباس ورزشی زنانه ارزان

خرید لباس ورزشی زنانه ارزان

شرط اول برای انجام هر نوع ورزش و کسب لذت از آن در کنار بهره مند شدن از تحرکات ورزشی و سلامت جسمی و روحی، داشتن لباسی مناسب به هنگام انجام فعالیت های اینچنینی می باشد. امروزه تقریبا تمامی برندهای ولید کننده پوشاک وارد فاز طراحی و تولید لباس های ورزشی نیز شده اند و به همین خاطر سبب پیچیده تر شدن انتخاب میان این نوع از پوشاک سبک، زیبا و کاملا متناسب برای ورزش کردن شده اند. با تمام این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید گرمکن ورزشی زنانه را برای خود و یا دیگر دوستانتان کرده اید، حتما در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با نکاتی فوق العاده مهم در این خصوص آشنا نماییم.

مدل جديد لباس اسپرت زنانه برای خرید در سال 2020

مدل جديد لباس اسپرت زنانه برای خرید در سال 2020

امروزه لباس اسپرت و ورزشی زنانه در کشور ما از محبوبیت زیادی نسبت به سالهای پیش برخوردار است.سطح ورزش بانوان نسبت به ده های قبل بیشتر شده ،بنابراین بانوان به دنبال خرید لباس اسپرت و ورزشی زیبا با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند.در این مطلب به معرفی دو برند مطرح لباس ورزشی و مدلهای جدید لباسهای اسپرت میپردازیم.

پاییز امسال چه پارچه ای مًد است؟

پاییز امسال چه پارچه ای مًد است؟

امروزه پارچه‌ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دارای انواع بسیاری هستند. شناخت انواع گوناگون پارچه از نظر جنس و طرح­‌های آن، از مهم‌­ترین لازمه‌های طراحی و تولید لباس است. طراحان و تولیدکنندگان پوشاک باید به خوبی پارچه­‌های گوناگون را بشناسند تا بتوانند نسبت به محصولی که خلق می­‌کنند، پارچه­‌ی مناسب را انتخاب کنند. در این مطلب به معرفی انواعی از پارچه‌ها می‌پردازیم.

خريد لباس زير ارزان

خريد لباس زير ارزان

خرید لباس زیر زنانه با قیمت های مناسب و تخفیف های ویژه در مدل های مختلف ارزان بودن محصولات و تخفیف ها به دلیل بی کیفیت بودن آنها نیست دلیل این نوع تخفیف ها در فروش بالا اجناس با کمترین سود ممکن میباشد و محصولات مستقیم از تولید به دست مصرف کننده میرسد و این امر باعث پایین آمدن قیمت نهایی میشود

راهنمای خريد لباس زير فانتزي

راهنمای خريد لباس زير فانتزي

لباس زیر یکی از مهم­ترین کالا­های مصرفی زنانه است که باید به آن توجه ویژه­ ای داشت. هر چند متاسفانه در مورد این موضوع کمتر صحبت می­ شود. شاید بسیاری از افراد هنوز از اهمیت انتخاب  لباس زیر با سایز مناسب  بی خبر هستند. در این مطلب قصد داریم تا نحوه انتخاب لباس زیر مناسب را برایتان شرح دهیم. پس با لین همراه باشید.

استاندارد های مهم لوازم آرایشی بهداشتی ارگانیک

استاندارد های مهم لوازم آرایشی بهداشتی ارگانیک

معمولا همه کشورها با توجه به ضوابط کاشت و برداشت و تولید محصولات ارگانیک دارای ضوابط خاص استاندارد خودشان هستند. اما برای آسان شدن موضوع  برای خرید با اطمینان ، چند مورد از مهم ترین استاندارهای جهانی محصولات ارگانیک را با هم مرور می کنیم .

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...