محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


مراقبت از پوست چرب

مراقبت از پوست چرب

پوست ما بیشترین تاثیر را در زیبایی ظاهری دارد چرا که به صورت یک لایه روی تمام بدن کشیده شده است. با این تعریف اگر پوست ما چرب شود ، در ظاهر و زیبایی ما تاثیر بسزایی دارد. بنابراین مراقبت از پوست چرب یکی از مهم ترین مواردی است که باید افراد دارای این نوع پوست به آن توجه کنند.

پوستی جوان با خوراکی های مناسب

پوستی جوان با خوراکی های مناسب

رژیم مناسب برای پیشگیری از پیری پوست و حفظ سلامت آن، تقریبا همان رژیمی است که برای سلامت کل بدن مورد نیاز است. این رژیم، فرآیند پیری سلولی را کند می ‌سازد و پوست نیز به عنوان جزیی از بدن با این رژیم سلامتی بیشتری به دست می ‌آورد.رعایت برخی نکات خاص در مورد پوست اهمیت خاصی دارد. تعادل و تنوع در رژیم غذایی ضروری است. در رژیم متعادل، دریافت کافی کلیه مواد مغذی مورد نیاز است تا فرد دچار سوء تغذیه پروتئین و کمبود ویتامین و املاح نشود. اجرای چنین برنامه ‌ای نقش مهمی در زندگی بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که علاقه زیادی به مصرف غذای بیرون از منزل را دارند، ایفا می ‌کند.استفاده از هرم غذایی و برنامه راهنمای روزانه غذا یک شیوه آسان و قابل درک برای اطمینان از داشتن یک رژیم متعادل است.

مدل پیراهن های بلند گلدار برای خانوم های محجبه

مدل پیراهن های بلند گلدار برای خانوم های محجبه

خوش لباس بودن همیشه یکی از شاخصه های مهمیه که خیلی روی طرز برخورد آدم های اطرافمون تاثیر داره. بعضی وقت ها پیدا کردن لباس مناسب برای خانوم هایی که دوست دارن پوشیده باشن، ممکنه سخت باشه و نتونن اون لباسی رو که دلشون می خواد پیدا کنن که با روسری یا شالشون ست کنن. من اینجا به طور خاص مدل پیراهن های بلند گلدار رو برای این دسته از خانوم ها انتخاب کردم که میتونن اون ها رو برای مراسم های عصر و یا حتی شب بپوشن و با شال یا روسری مناسبشون ست کنن که جلوه ی قشنگی بهشون میده.

دانستنی های عجیب و جالب درباره لباس های روزمره

دانستنی های عجیب و جالب درباره لباس های روزمره

اگر فکر می کنید جیب کوچک شلوار جین بی فایده است، بهتر است دوباره فکر کنید یا تاریخچه ی پیدایش آن را بدانید مثل اسرار دیگری که در مورد لباس هایی که روزانه بدون توجه به جزئیات آن می پوشید و در اینجا در موردشان خواهیم گفت.

لباس مناسب اندامتون رو پیدا کنین

لباس مناسب اندامتون رو پیدا کنین

برای این که بتونین بهترین مدل لباس رو برای خودتون انتخاب کنین، باید اول از همه مدل بدنتون رو تشخیص بدین. بعد از اون میتونین لباس هایی که به مدل بدنتون میاد و شما رو بهتر نشون میده، انتخاب کنین.

اچه لباسی به رنگ پوست من میاد؟؟؟؟؟؟

اچه لباسی به رنگ پوست من میاد؟؟؟؟؟؟

یکی از رازهای شیک پوشی انتخاب رنگ لباس بر اساس ویژگی های ظاهری مانند رنگ پوست و... است. بسیاری از افراد به اشتباه رنگ هایی را استفاده می کنند که مناسب آنها نیست و بدین طریق مورد تمسخر و نیشخـنـد دیـگــران قرار می گیرند .برای انتخاب رنگ لباس باید اصولی را در نظر گرفت و بر اساس رنگ پوست یک لباس مناسب انتخاب نمود .  باید بدانید پوست شما گرم است یا سرد و چه رنگ لباسی برازنده شماست.

چگونه برای مصاحبه کاری لباس بپوشیم؟

چگونه برای مصاحبه کاری لباس بپوشیم؟

خوشتان بیاید یا نه، حتما می‌دانید برخورد اول با آدم‌ها تا چه حد حیاتی است. اگر هم نمی‌دانید، به حجم واردات وسایل آرایشی و پولی که مردم صرف خرید لباس‌های مارک‌دار می‌کنند نگاهی بیاندازید. فرقی نمی‌کند در محیط کار باشد یا یک مهمانی، در اولین دیدار حتی پیش از باز شدن دهانتان تنها ظرف ۳۰ ثانیه تصویر اولیه‌ای از شما در ذهن دیگری ساخته می‌شود که لباس بخش مهمی از این تصویر اولیه را شکل خواهد داد. اگر قبلا در مصاحبه‌ی کاری رد شده‌اید شاید لازم باشد نگاهی به آینه بیاندازید.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...