محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

داشتن کیف در نگاه اول ضروری به نظر نمی‌رسد، ولی به هنگام رفتن به فروشگاه، دانشگاه و مهمانی، داشتن کیفی مناسب برای جابجایی لوازم و وسایل، بسیار مهم است، ضمن اینکه این کیف باید هماهنگ با کاربردش انتخاب شود و همچنین ظاهری زیبا و متناسب با نوع لباسی که پوشیده‌ایم نیز داشته باشد. درنتیجه باید بدانیم وقتی برای خرید کیف به فروشگاه می‌رویم، با چه مدل‌هایی روبرو خواهیم شد و انواع کیف زنانه و کاربردهای آن چیست؟!

معرفی 10 مدل بوت دخترانه برای خرید سال 99

معرفی 10 مدل بوت دخترانه برای خرید سال 99

وارد فصل سرما شدیم و کلی بوت دخترانه دوس دارین توی کمدتون بیاد مثل همه ی دخترا از همین الانا جستوجو واسه بوت و نیم بوت شروع میکنید و امروز 10 مدل بوت فصل پاییز و زمستون سال2020 رو بهتون معرفی میکنیم تا کارتونو راحت کنیم و بدونید چی مد هست امسال

مدل های جدید دامن میدی دخترانه

مدل های جدید دامن میدی دخترانه

دامن‌ میدی همیشه مورد توجه بوده‌ است. گاهی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌ است و گاهی کمتر.اما نکته جالب توجه این است که همیشه ترند بوده است. بعضی از ما به خاطر ترس از ست نشدن مناسب آن از پوشیدنش سرباز زده‌ایم.

راهنمای خرید سرهمی دخترانه و زنانه

راهنمای خرید سرهمی دخترانه و زنانه

سرهمی یا لباس های اورال یا همان جامپ سوییت ها یکی از ترند های سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ است . انواع مدل سرهمی میتواند به عنوان لباس مجلسی یا برای زیر مانتو استفاده شود

خرید دامن مشکی کوتاه و بلند شیک

خرید دامن مشکی کوتاه و بلند شیک

دامن شاید انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ظاهری خانمانه‌تر و رسمی‌تر باشد. دامن ها در انواع مدل، قد و رنگ وطرح هر کدام می‌توانند ظاهر معمولی و روزمره شما را تغییر دهند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که همیشه شلوار می‌پوشید وقتش رسیده که با پوشیدن دامن در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید. البته پیش از انتخاب دامن دانستن بایدها و نبایدهای پوشیدن آن به شما کمک می‌کند تا این تغییر برایتان خوشایندتر باشد.

راهنمای خرید دامن شلواری دخترانه

راهنمای خرید دامن شلواری دخترانه

این روزها دانستن این که برای هر موقعیت باید چه لباسی بپوشید، جزو ملزومات خوش‌تیپی است. شلوار دامنی برای رفتن به محل کار گرفته تا استایل روزمره، جلسات رسمی، مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه و بسیاری موقعیت‌های دیگر، می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد. بنابراین زمان آن رسیده است که شلوار‌ دامنی را از کمدتان بیرون بیاورید و آن را با لباس‌های زیبا و رنگارنگ تابستانی بپوشید.

کتاب قهوه‌ی سرد آقای نویسنده

کتاب قهوه‌ی سرد آقای نویسنده

کتاب قهوه‌ی سرد آقای نویسنده یک رمان ایرانی با موضوع عاشقانه است که تمِ معمایی – هیجانی دارد و در مدت زمان تقریبا یک ماهه به چاپ بیستم رسیده و می‌توان گفت به نحوی شگفتی ساز است. این رمان تا به امروز بیشتر از پنجاه بار تجدید چاپ شده است.

کتاب بیشعوری

کتاب بیشعوری

شاید بی‌شعوری یک «بیماری» است و مثل تمام بیماری‌ها برای پیشگیری و درمانش باید آن را درست شناخت. هرچقدر یک بیماری خطرناک‌تر و شایع‌تر باشد، شناخت و مقابله با آن ضروری‌تر است، اما بی‌شعوری مهلک‌ترین عارضه کل تاریخ بشریت است که تاکنون راهکاری علمی برای مقابله با آن ارائه نشده است. بی‌شعوری حماقت نیست و بیشتر بی‌شعورها نه‌تنها احمق نیستند، که نسبت به مردم عادی از هوش و استعداد بالاتری برخوردارند. خودخواهی، وقاحت و تعرض آگاهانه به حقوق دیگران که بن‌مایه‌های بی‌شعوری‌اند، بیشتر از سوی کسانی اعمال می‌شود که از نظر هوش، معلومات، موقعیت اجتماعی و سیاسی و وضع مالی، اگر بهتر از عموم مردم نباشند، بدتر نیستند.

کتاب جزء از کل

کتاب جزء از کل

کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. استیو تولتز کتاب خود را طوفانی آغاز می کند و برخی از منتقدان بزرگ دنیا، آغاز کتاب کتاب جزء از کل را یکی از بهترین آغاز‌های دوران معاصر می‌دانند.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...