محصولات جدید!!

بلوز و شومیز



کمی صبر کنید...

دسته‌بندی


معرفی و نکات مهم خرید انواع بلوز زنانه

  • بلوز چیست ؟

 نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه و معمولاً به پیراهن لباس دخترانه یا زنانه اشاره می‎‎کند. البته ناگفته نماند که این کلمه می‎‎تواند در پیراهن‎ها‎‎ی مردانه‌ای که شاعران و هنرمندان می‎‎پوشند نیز بکار رود، اگرچه به ندرت چنین چیزی دیده می‎‎شود. به طور سنتی و طوری که در جامعه جا افتاده است، اصطلاح بلوز، برای اشاره به پیراهنی به کار می‎‎رود که ظاهری زنانه دارد و متناسب برای پوشش‎ها‎‎ی بیرونی و یا مهمانی است. البته در کشورهای خارجی این اصطلاح همچنین برای برخی از کت‎ها‎‎ی لباس نظامی مردان استفاده می‎‎شود. بلوزها معمولا دکمه‌دار هستند و در سبک‎ها‎‎ و مدل‎ها‎‎ی مختلف و اکثرا بصورت آستین بلند دوخته شده‌اند. امروزه در لباس مردانه بلوز همان تی شرت ولی آستین بلند نازک هست که مخصوص فصل بهار و تابستان است که یا یقه گرد یا یقه هفت در انواع مدلهای ساده و طرح دار با رنگ ویا تکه‌های پارچه ویا یک جیب تزیینی سمت چپ سینه و همچنین دارای مدلهای گشاد و لانگ نیز هست .

بلوز را می‌توان نوعی لباس مخصوص بالاتنه دانست که شباهت‌هایی با شومیز دارد، اما تفاوت عمده آن‌ها در این است که بلوز حتما جلوبسته است، شاید بتوان بلوز را نوعی تیشرت رسمی نیز دانست. بلوزها انواع یقه‌دار وبی‌یقه و آستین بلند و آستین کوتاه دارند.

  • شومیز چیست ؟

کلمه شومیز در واقع از زبان فرانسوی ریشه می‌گیرد. شومیز در گذشته یک پیراهن ساده بود که زیر لباس‌های دیگر پوشیده می‌شد تا لکه عرق روی لباس‌های اصلی نماند. در اروپای قرون وسطی هم زنان و هم مردان شومیز می‌پوشیدند. اما امروزه شومیز یک لباس شیک زنانه است که معمولا جنسی لطیف دارد، آستین بلند است (می‌تواند آستین کوتاه هم باشد) و بلندی‌ قد آن متعادل است. شومیز در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و در مجالس و مهمانی‌ها و زیر مانتو پوشیده می‌شود.


  • تفاوت بلوز و شومیز

بر خلاف بلوز، یک شومیز معمولا از سر پوشیده می‎‎شود و با دکمه همراه نیست. شومیزها به طور معمول ظاهری روان‌تر و نرم‌تر از بلوز خواهند داشت. مانند پیراهن، طول سجاف و آستین شومیز می‎‎تواند متفاوت باشد و به طور معمول با پارچه های نازکتر بافته می‎‎شوند. 


  • نکات مهم در خرید بلوز و شومیز زنانه و انواع آنها

مدل بلوز و شومیز زنانه و دخترانه از نکات مهم خرید آنها است . بلوز زنانه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس رسمی و جذاب است که بسیاری از خانم‌ها در هر سنی حداقل یک مدل از این لباس را در کمد لباس‌های خود دارند. معمولا در طراحی بلوز زنانه مجلسی از سنگ، پولک، مروارید و.. استفاده می‌شود. همچنین بلوز زنانه حریر یک لباس‌ مجلسی جذابی است که استایل شما را چشمگیر می‌کند.
بلوز زنانه نخی مناسب مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی است. این مدل لباس زنانه جنس خنکی دارد و معمولا در فصل بهار و تابستان محبوب‌تر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بلوز نخی زنانه با طرح دلخواه تهیه کنید.
بلوز زنانه خال خالی یکی از طرح‌های پرطرفدار در سال ۲۰۲۰ است که توجه بسیاری از طراحان و خانم‌ها را به خود جلب کرده است. مدل بلوز زنانه پلنگی نیز معمولا از ترندهای سال است و همواره  مورد توجه بسیاری قرار دارد.
همچنین بلوز گلدار زنانه سال‌ها است که مهمان کمد بسیاری از خانم‌ها می‌باشد که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود. با این حال طراحی بلوز زنانه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است هر سال مدل آن و سلیقه شما تغییر کند.

انواع شومیز زنانه:

  • شومیز حریر: یکی از پرطرفدار ترین شومیزها در بین بانوان، شومیز حریر می باشد. این مدل بیشتر برای فصل تابستان مناسب است، چراکه علاوه بر خنک بودن، جنس بسیار سبکی هم خواهد داشت.
  • شومیز کرپ: یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در شومیز، جنس کرپ می باشد‌. این مدل را در مهمانی های رسمی و غیر رسمی می توانید تن کنید و خیلی پرطرفدار هستند.
  • شومیز نخی: جنس این مدل از نخ است، اگر می خواهید یک لباس راحت و مناسب برای فصول مختلف سال را بر تن کنید، شومیز نخی بهترین گزینه خواهد بود.

برای یقه و سرآستین شومیز زنانه، تنگ یا آزاد بودن آنها مهم است. در واقع هر چه یقه و سرآستین‏ها سفت و خشک باشند لباس شما بیشتر جنبه رسمی پیدا می‏کند. برای داشتن ظاهری معمولی تر، یقه و سرآستین‎ها را کمی آزادتر انتخاب کنید؛ اما نه خیلی آزاد. باید آستینها و یقه به خوبی در جای خود باقی بمانند و تکان نخورند.

برای یقه، به طور خاص فرم‎های مختلف وجود دارد. انتخاب هر مدل از یقه،  لباس را متفاوت خواهد کرد. اندازه یقه باید با اندازه گردن، هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب یقه می‏توانید از این راهکار استفاده کنید. یقه خود را کاملاً با دکمه ببندید.

برای اینکه اندازه مناسب یقه را پیدا کنید، انگشت خود را بین پارچه و گردن قرار دهید. اگر گردن بزرگی دارید به دنبال یقه ‏های بزرگ و اگر گردن کوچکی دارید به دنبال یقه‏ های کوچک تر بروید. اغلب زنان، دکمه‎های یقه را باز می‎گذارند؛ اما هیچ چیزی مانع نمی‏شود که شما دکمه یقه را ببندید و جلوه ای متفاوت پیدا کنید.

سرآستین‏ها نباید خیلی پهن و خیلی تنگ انتخاب شوند. اندازه ایده آل، سایزی است که به هنگام بستن دکمه، آستین از مچ دست بیرون نیاید؛ اما توجه باشید سایز آستین‏ها باید به گونه ای باشد که در حرکات خود احساس آرامش داشته باشید. با توجه به سبکی که می‎خواهید انتخاب کنید می‎توانید سرآستین کلاسیک را با یک، دو یا حتی سه دکمه یا سرآستین‏های نظامی را برای پوشیدن در محل کار انتخاب کنید.

  • بهترین روش خرید بلوز و شومیز زنانه چیست ؟
    این روزها خرید آنلاین مورد توجه بسیاری قرار دارد، چرا که به جای آنکه در فروشگاه‌های مختلف ساعت‌ها زمان خود را صرف خرید یک بلوز یا شلوار کنید، می‌توانید دنیایی از مدل لباس مردانه، زنانه و بچگانه را در رنگ، سایز و برندهای متنوع بررسی کنید. در این صورت در هزینه و زمان خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید و انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت.
    خرید آنلاین بلوز و شومیز زنانه یک تجربه به یادماندنی خواهد بود، به شرط آنکه به تمام نکات زیر توجه کنید تا از تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه رضایت داشته باشید. رعایت این نکات برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه نیز مناسب است.
    • در خرید اینترنتی بلوز یا شومیز زنانه و دخترانه تمام مدل و رنگ‌ها را بررسی کنید تا مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید.
    • حتما به سایز خود و جدول سایز موجود در وب سایت فروشگاه آنلاین لباس توجه کنید.
    • اطلاعات هر لباسی که می‌خواهید بخرید را مطالعه کنید تا با جنس، نوع شستشو، میزان و درجه کیفیت، کشور سازنده، دمای مناسب اتو زدن و… آشنا شوید.
    • نظرات کاربران را مطالعه کنید تا از تجربیات خرید آنان نیز بهره‌‌مند شوید و از تجربیات خرید خود بنویسید تا دیگران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.
    • در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، از تخفیفات، حراج یا فروش ویژه فصل فروشگاه‌های اینترنتی لباس بهره‌مند شوید.
    • حتما از یک سایت معتبر خرید کنید تا خرید لباس اینترنتی برایتان به یک تجربه تلخ تبدیل نشوید.
  • بهترین جنس پارچه برای بلوز و شومیز چیست ؟

برای دوخت بلوز و شومیز بر اساس فصل از پارچه های مختلفی استفاده میشود که محبوبترین آنها عبارتند از نخی ، پنبه ای ، کتان ، لینن ، حریر ، پولکی ، جین ، بافت ، دورس دو نخ و سه نخ ، پوپلین ، گیپور ، ساتن در مدلهای اسپرت و مجلسی و کلاسیک ، گلدار ، ساده و یا توردار

  • بهترین سایت خرید بلوز و شومیز زنانه و دخترانه کدام است ؟

فروشگاه اینترنتی پُرُوِ ، همواره بعنوان یکی از محبوب ترین سایتهای فروش آنلاین لباس زنانه و دخترانه مطرح بوده چرا که علاوه بر موارد فوق با خرید از این فروشگاه میتوانید مدلهای مختلف بلوز و شومیز را انتخاب کرده تا برای پرو به آدرس شما ارسال شود و در صورت تمایل از بین آنها انتخاب کرده و درب منزل پرداخت کنید . همینطور امکان ارسال فوری و رایگان و ضمانت قیمت و عودت و تعویض کالا این فروشگاه را به یکی از بهترین سایتهای فروش لباس و اکسسوری و لوازم آرایش زنانه و دخترانه بدل نموده است .