راهنمای خرید روسری ترک

طرح های متنوع و زیبای روسری ترک همواره از استقبال بی نظیری در بازارهای ایران برخوردار بوده اند. دلیل این استقبال را می توان در ترندهای شیک و پرفروش و همچنین کیفیت بسیار بالای پارچه روسری ترک دانست.  روسری های نخی قواره ۱۲۰ و  ۱۴۰ از از جمله مدل های پرفروش روسری های ترک نسبت به سایر مدل ها هستند.

راهنمای خرید روسری ترک

راهنمای خرید روسری ترک

روسری ترک آس گلد آس

چنانچه بخواهیم چند نمونه از برند های مشهور روسری ترک را معرفی کنیم میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

روسری های ترک برند آس گلد آس، سینم و اکر ترک که از محبوب ترین و پرفروش ترین روسری های برند ترک در بازارهای ایران هستند.

سینم یکی از برند های ترک فوق العاده مشهور و مرغوب در تولید شال و روسری است. این برند در طول سالیان متمادی موفق شده است با ارائه بهترین کیفیت در طراحی و زیبایی و جنس روسری های ارایه شده به بازار ایران جای خود را به خوبی در میان گالری داران روسری و شال و خانم های شیک پسند ایرانی باز  کند و با سایر برندها رقابت تنگاتنگی داشته باشد. این برند طراحی برخی از روسری های خود را به شکل دیجیتالی و سه بعدی نموده است که دقت بالایی می طلبد.

تفاوت انواع روسری ترک با روسری های ایرانی

همواره رقابت تنگاتنگی میان روسری های برند ترک و ایرانی در بازار وجود داشته است. از ویژگی های بارز روسری ترک نسبت به به روسری های ایرانی میتوان به کیفیت و مرغوبیت بسیار بالای الیاف و نخ آن  اشاره کرد که متاسفانه در مدل های ایرانی کمتر دیده میشود. بسیاری از برندهای تولید داخل هدف خود را زیبایی طرح و رنگ روسری و در واقع مشتری پسند بودن آن قرار داده اند و و توجه و اهمیت کمتری به کیفیت و جنس پارچه می دهند.

رتبه نخست پرفروش ترین روسری های بازار به جنس های نخی تعلق دارد که هم در بین طرح های ترک و هم طرح های ایرانی این جنس از استقبال بالای خریداران برخوردار میباشد‌.

دلیل رایج بودن روسری ترک در ایران

به علت تنوع بالای موجود در طرح و رنگ ها و صد البته کیفیت درجه یک اجناس و قیمت مناسب و استقبال بالای خانم ها، خرید عمده  روسری های ترک در سال های اخیر از سوی مغازه داران ایرانی افزایش یافته است. از آنجایی که روسری در معرض دید اشخاص قرار دارد و می تواند نشان دهنده ی سلیقه یک خانم باشد، لذا  بانوان را ناچار به سخت‌گیری در انتخاب آن می نماید.

یک روسری ترک زیبا و منحصر به فرد می تواند تاثیر شگرفی در جلوه گری و خوش تیپی خانم ها داشته باشد. طرح های ساده و شیک همراه با رنگ بندی های متنوع و مهمتر از همه کیفیت درجه یک جنس پارچه روسری های ترک می تواند نظر هر بانوی خوش سلیقه ای را به خود جلب نماید. همچنین متدهای گوناگونی که برای نحوه ی بستن روسری وجود دارد و عمدتا در صفحات اجتماعی به خصوص اینستاگرام آموزش داده می شود، می تواند تاثیر به سزایی در جذابیت هر چه بیشتر شال و روسری روی سرتان داشته باشد . روسری های ترک زنانه و دخترانه به علت جنس لطیف و باکیفیتی که دارند یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین آیتم های استایل زنانه به شمار می آیند. اخیرا بیشتر خانم ها استفاده از روسری های نخی ساده ترک را به پوشیدن شال و روسری های طرح دار تولید داخل ترجیح می دهند. البته فراموش نکنیم که سلیقه هر شخص و مکانی که قرار است از این روسری استفاده کند، ملاک های اصلی انتخاب می  باشند. در سایر کشورهای دنیا علی الخصوص کشورهای مسلمان خاورمیانه نیز از انواع روسری های ترک برای پوشش موی سر و گاها به عنوان گردنی برای تکمیل استایل جهت افزایش جذابیت تیپ زنانه استفاده می گردد.

دلیل رایج بودن روسری ترک در ایران


بهترین مراکز خرید عمده روسری در استانبول ترکیه

در سال های اخیر اکثر ایرانی ها برای تهیه پوشاک به شهرهای بی نظیر ترکیه به خصوص استانبول سفر می کنند. به دلیل پیشرفت روز به روز صنعت پارچه و لباس و فشن در کشور ترکیه و تطابق این آیتم ها با معیارها و استاندارد های جهانی،اکثر ایرانی ها با خرید عمده اجناس پرطرفدار مثل انواع روسری های ترک از این کشور برای خود منبع درآمد و کسب و کار راه اندازی می کنند. شال و روسری های ترک از جمله محبوبترین کالاها بین خانم های ایرانی هستند، لذا تصمیم گرفتیم  در این بخش از مقاله سری هم به بازار روسری فروش های استانبول زده و کمی بیشتر با آن ها آشنا شویم.

بسیاری از افراد هنگام سفر به استانبول به دنبال مراکز خرید لاکچری و لوکس و با قیمت های مناسب می گردند. از آنجایی که ایران و ترکیه هر دو کشورهای مسلمان نشینی به شمار می آیند، بنابراین بازارهای فروش شال و روسری در این کشور نیز برپاست و نظر خانم های ایرانی را به خود جذب می کند. اکثرا سوال بسیاری از ایرانی ها این است که بازار عمده فروشی شال و روسری های ترک در استانبول کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چنانچه بازار های قدیمی و سنتی استانبول را بشناسید به راحتی می توانید روسری های ترک مد نظرتان را در این بازارها پیدا کنید.

ویژگی ها و کیفیت اجناس ترک

نقطه قوت و برتری مدلهای روسری ترک عمدتا به دلیل کیفیت بالای پارچه آنها می باشد، آن بهره گیری از متریال اولیه مناسب و با کیفیت و چاپ مرغوب و مناسب، موجب شده این اجناس در بازارهای ایرانی بسیار پرطرفدار بوده و انتخاب و خرید روسری ترک بسیار رایج شود.

می توان گفت در شال و روسری های ایرانی عمدتا طرح های کار شده بسیار مورد توجه قرار می گیرند و پرفروش هستند اما در روسری های ترک کیفیت و جنس پارچه بسیار حائز اهمیت بوده و عنصر تعیین کننده در فرایند خرید می باشد. به عنوان مثال روسری ترک نخی از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار است و این کیفیت به وضوح قابل مشاهده است اما مدل‌های ایرانی روی طرح روسری ها بیشتر تمرکز دارند و کیفیت جنس در درجه دوم قرار دارد. شال و روسری های ترک عمدتا ساده و در عین حال شیک و خاص می باشند.

همواره به خاطر داشته باشید که به هر میزان که تار و پود روسری فشرده‌تر باشد و جنس نخ نرم‌ و لطیفتری داشته باشد بهتر و باکیفیت تر است.

تاجران و گالری داران شال و روسری عمدتا برای خرید عمده روسری ترک به ترکیه سفر کرده و از مراکز خرید شیک و لاکچری استانبول به راحتی مدل های مورد پسند خود را خریداری می کنند. 

به روزترین مدل های روسری ترک

 این یک واقعیت است که روسری‌های ترک همواره پرطرفدار و پر فروش بوده اند اما طرح ها متنوع آن در فصول و روزهای مختلف سال از برندهای گوناگون متفاوت است و ممکن است فروش بازاریان فعال در این حوزه  را به طور کلی دستخوش تغییر قرار دهد. لذا سوالی که احتمالا برایتان پیش بیاید این خواهد بود که به روزترین ترندهای روسری ترک  کدام ترندها هستند؟

خدمت شما عارضیم که در مورد روسری، ترندهای زیر بسیار پر طرفدار هستند:

 طرح های روسری ترک طاووس، مروارید دوزی،پلنگی، توپی، آبرنگی و مربعی‌، طرح فندی و طرح بته جقه.

شال و روسری های ترک نخی، ابریشمی و حریر پرفروش ترین و پرطرفدارترین جنس های این بازار هستند . روسری های نخی و حریر بیشتر مناسب فصول گرم و معتدل سال یعنی بهار و تابستان هستند. روسری های ترک ابریشمی نیز در فصول پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرند و استایل جذاب و لوکسی به خانم های شیک پوش و مارک پسند می دهند. روسری هایی از جنس حریر و ساتن نیز بیشتر برای استفاده در مجالس رسمی و عروسی و مهمانی مورد استفاده قرار می گیرند. 

به روزترین مدل های روسری ترک

تشخیص مارک اصل از تقلبی

تمامی لباس ها دارای یک نام تجاری هستند اما به هر حال نمی توان هر نام تجاری را برند دانست. برای تبدیل یک نام تجاری به برند، بایستی سالیان سال فعالیت موثری  در حوزه ی تولید محصولات خود داشته باشد و محصولات فوق العاده با کیفیت و دارای یک ویژگی منحصر به فردی را ارائه دهد تا مشتریان به آن اطمینان یابند و در واقع نام تجاری اعتبار محصولاتش  باشد تا بتوان آن را برند نامید. لذا منظور از مارک یا برند، صرفا نام تجاری که بر روی هر محصولی چسبانده می شود ، نیست.

امروزه فروشگاه ها و مغازه های زیادی در بازار وجود دارند که محصولات مارک را به مردم عرضه می دهند اما ممکن است برخی از این فروشگاه جنس تقلبی را به جای جنس اورجینال و مارک به مردم غالب کنند. گاها ممکن است در نگاه اول اصلا متوجه فیک بودن آنها نشوید و پس از مدتی استفاده ، تازه از نقص و ایرادهایش آگاه شوید و از خریدتان و پولی که برای خرید جنس مارک داده اید و اکنون جنس تقلبی برایتان مانده، پشیمان شوید.

گاهی تشخیص جنس اورجینال از فیک دشوار نی شود اما با دانستن چند نکته ریز و ساده، تا حدودی می توانید حرفه ای تر و با آگاهی بیشتر خرید نمایید و جنس اورجینال را از تقلبی آن تشخیص دهید.

مثلا هر شرکت تولیدکننده شال و روسری لوگوی خود را بر روی قسمت مخصوصی درج می کند. لذا باید هر برندی را که می خواهید خریداری کنید به حتما به قسمت قرارگیری لوگوی برند دقت نمایید.

همچنین می دانیم که طبیعتا لباس برند گران قیمت تر خواهد بود . لذا بهتر است پیش از خریدن روسری مارک با مراجعه به سایت از قیمت واقعی لباس و مشخصات و ویژگی های آن اطلاعات دقیقی کسب کنید. در حالت کلی لباس مارک بی تردید قیمت بالاتری خواهد داشت پس اگر لباسی را با نام برند ارزان خریداری کردید، شک نکنید که  تقلبی و فیک است.


پخش عمده روسری ترک در ایران

کشور ترکیه در عرصه تولید روسری های برند پیشتاز بوده و به عبارتی می توان گفت جزو رتبه های برتر و نخست خاورمیانه در تولید این محصول شده است. در اکثر کشورهای مسلمان، زنان از پوشش شال یا روسری ترک استفاده می کنند. در کشور ما نیز انواع روسری های ترک بسیار مورد استقبال و توجه خانم های خوش سلیقه قرار گرفته اند. 

جدیدا شرکت هایی در ایران تاسیس شده اند که بدون واسطه اقدام به وارد کردن انواع شال و‌ روسری ترک زیبا به کشور نموده اند و تنها در مراکز و نمایندگی های فروش خود این اجناس را عرضه می کنندو به عبارتی به صورت خرده به مغازه داران نمی فروشند.

برند های مشهور و شناخته شده شال و روسری ترک در بازار عموما علاوه بر دیده شدن و فروش بالا هدف برتری دیگری نیز دارند که این هدف نمایش حضور تاثیرگذار و قدرتمند بانوان در دنیای امروز است. این برند ها بر آن بوده اند که حس شیرین و دلنشین شیک پوشی و جذابیت را حتی با وجود حجاب در بانوان ایجاد نمایند. برند های برتر روسری ترک در بازار هر ساله بنا به نیاز بانوان به روزترین و خاص ترین مدل های شال و روسری را تولید و عرضه می کنند. قیمت اکثر شال و روسری های این برند ها مناسب بوده و متناسب با نیاز و توان خرید  تمام بانوان است.

در ایران شال و روسری های مارک زیادی وجود دارد که اکثر مارک های خارجی، از برند های ترک می باشند. برای خرید شال و روسری های زیبا و باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب، شما می توانید به صورت آنلاین به سایت های معتبر فروش شال و روسری ترک مراجعه نمایید. شایان ذکر است که شال و روسری های ترکمن یکی از ارزان ترین برند ها هستند.

پخش عمده روسری ترک در ایران

واردکنندگان اجناس ترک  عمدتا با قیمت های پایین تری این محصولات را از تولیدکنندگان ترکیه ای می خرند اما به علت هزینه های حمل و نقل و گمرک، قیمت تمام شده شال و روسری ترک در ایران بیشتر می شود. مطمئنا می دانید که در سطح بازار در همه شهرهای ایران در تمام روسری فروشی ها شال و روسری های برند ترک وجود دارند. چرا که امروزه اکثر خانم ها و دخترخانم های ایرانی این نوع روسری ها را می پسندند. در برخی از مغازه ها و سایت های اینترنتی فروش اجناس ترک نیز قیمت اجناس ارزان تر از قیمت واقعی بیان می شود که نشان می دهد به احتمال بسیار بالا دارای مارک های فیک و تقلبی هستند.


برای دیدن مدلهای بیشتر به قسمت خرید روسری ترک مراجعه بفرمایید .