محصولات جدید!!

خرید اینترنتی


انتخاب شال و روسری به سبک مدلینا

انتخاب شال و روسری به سبک مدلینا

شال و روسری بخش مهم و تاثیرگذاری از پوشاک را تشکیل می‌دهند.تاثیر این دو بر چهره، با زیبایی و اعتماد به‌نفس افراد رابطه مستقیم داشته و بر روحیه آنها تاثیر عمیقی به‌جا می‌گذارد.راحتی افراد هنگام استفاده از این ملزومات پوشاک نیز از شروطی است که در انتخاب و خرید آنها نقش اساسی ایفا می‌کند . در این مقاله سعی داریم با کمک کارشناسان برند مدلینا که یکی از برندهای معتبر شال و روسری در کشور میباشد مروری بر نکات مهم و ضروری در خرید شال و روسری داشته باشیم .

راهنمای خرید هودی دخترانه و زنانه

راهنمای خرید هودی دخترانه و زنانه

شاید هودی‌های ساده و دم دستی، محبوب‌ترین لباس کمد شما نباشند، اما یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌ها هستند. شما از هودی دخترانه و زنانه می‌توانید هرجا که می‌خواهید استفاده کنید. از محیط خانه گرفته تا برای خرید، محل کار، دانشگاه و حتی قرارهای دوستانه و صمیمانه. در حقیقت هودی بهترین گزینه برای فصل پاییز است. چون هیچ وقت مطمئن نیستیم که هوا تا چه حد می‌تواند سرد یا گرم باشد. پس بهتر است پلیور و پالتو را به زمان دیگری محول کنیم و از هودی استفاده کنیم.اگر قصد خرید یک هودی زنانه شیک و اسپرت را دارید ولی نمی دونید چطوری بهترین انتخاب را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای خرید تیشرت زنانه

راهنمای خرید تیشرت زنانه

برای کسانی که می‌خواهند تابستان را رنگی رنگی و خنک سپری کنند، بهترین گزینه پوشیدن تیشرت است ؛ اما برای انتخاب  تیشرت باید نکات مهمی را رعایت کرد. این نکات چه موقعی که قصد خرید از فروشگاه را داشته با شید و چه زمانی که خرید تیشرت را به صورت آنلاین انجام دهید، کمکتان می‌کنند، بخصوص برای خرید تیشرت زنانه باید سراغ باکیفیت‌ ترین محصولات از باکیفیت‌ ترین برندها بروید. اما در ابتدا تعریفی از تیشرت و انواع آن را ارائه میدهیم .

انواع کیف زنانه

انواع کیف زنانه

داشتن کیف در نگاه اول ضروری به نظر نمی‌رسد، ولی به هنگام رفتن به فروشگاه، دانشگاه و مهمانی، داشتن کیفی مناسب برای جابجایی لوازم و وسایل، بسیار مهم است، ضمن اینکه این کیف باید هماهنگ با کاربردش انتخاب شود و همچنین ظاهری زیبا و متناسب با نوع لباسی که پوشیده‌ایم نیز داشته باشد. درنتیجه باید بدانیم وقتی برای خرید کیف به فروشگاه می‌رویم، با چه مدل‌هایی روبرو خواهیم شد و انواع کیف زنانه و کاربردهای آن چیست؟!

10 مدل کاپشن دخترانه جدید که حتما باید خرید !

10 مدل کاپشن دخترانه جدید که حتما باید خرید !

پیدا کردن و خرید مدلهای کاپشن دخترانه جدید و ترند سال که هم طراحی جذاب و شیک داشته باشند و هم کیفیت و قیمت مناسب معمولا چالش بر انگیز و زمان بر هست . ما مدلهای جدید امسال رو از برندهای مختلف بررسی کردیم و 10 مدل از بهترینهای اونها رو که برای فروش آماده هستند در این پست به شما به همراه عکس و قیمت معرفی میکنیم .

20 مدل جدید و شیک کاپشن زنانه برای خرید در سال 1400 / 2021

20 مدل جدید و شیک کاپشن زنانه برای خرید در سال 1400 / 2021

کاپشن زنانه و دخترانه از مهمترین لباسهایی است که با شروع فصل سرما برای تهیه و خرید آنها به تکاپو میوفتیم . اما نکات مهم در خرید این لباس زمستانی چیست و برای سال 1400 بهترین مدلها و برندها با توجه به طراحی ،جنس و قیمت برای خرید کدامند؟

معرفی جدیدترین لباسهای مجلسی مارک زارا

معرفی جدیدترین لباسهای مجلسی مارک زارا

برند زارا را می توان اولین برند از مجموعه برندهای شرکت ایندیتکس معرفی نمود. تمرکز این برند بر پوشاک زنانه ، پوشاک مردانه  و هم چنین پوشاک بچه گانه  است. این برند یکی از پولسازترین برند ها در زمینه مد و فشن می باشد. بی شک برندبازها و شاید حتی کسانی که علاقه ای به خرید برندهای خاص ندارند این نام را بارها شنیده اند. در این مقاله به معرفی جدیدترین مدلهای مجلسی این برند میپردازیم.

معرفی مدل های جدید لباس ورزشی زنانه برای پیاده روی

معرفی مدل های جدید لباس ورزشی زنانه برای پیاده روی

اولین چیزی که برای شروع ورزش به ذهن می رسد تهیه پوشاک ورزشی مناسب است و انتخاب پوشاک ورزشی مناسب برای بانوان بسیار اهمیت دارد. پوشاک ورزشی زنانه با طرح ها و مدل های متنوع برای بانوان طراحی و تولید شده اند که برای انتخاب پوشاک ورزشی زنانه باید توجه داشته باشید که می خواهید چه ورزشی انجام دهید و قرار است در چه مکانی پوشاک ورزشی زنانه را بپوشید.

30 مدل پالتو زنانه و دخترانه جدید شیک برای خرید در سال 99 (2020)

30 مدل پالتو زنانه و دخترانه جدید شیک برای خرید در سال 99 (2020)

یکی از ترندهای جذاب پوشش زنان و دختران در فصل بارش و سرما پالتو زنانه است که درمدلهای متنوع نظیر چرم فوتر ، خز و پشمی تولید میشود . امسال نیز همانند سالهای گذشته مدلهای جدیدو شیک این پوشش در مجله مد و استایل پُرُوِ به همراه عکس و قیمت بر ای خرید ، معرفی و بررسی شده اند .

راهنمای خرید اینترنتی لباس مجلسی ارزان دخترانه و زنانه

راهنمای خرید اینترنتی لباس مجلسی ارزان دخترانه و زنانه

انتخاب و خرید لباس مجلسی برای بسیاری از خانم ها یک چالش بزرگ به حساب می آید و برای تعداد زیادی از آنها سخت است بخواهند دو بار از یک لباس مجلسی استفاده کنند. به همین منظور بسیاری از خانم ها ترجیح میدهند برای لباسی که قرار است فقط یک بار پوشیده شود، هزینه کمی بدهند و با همان هزینه کم بتوانند لباس مجلسی شیک و جدیدی را خریداری کنند.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...