محصولات جدید!!

آموزش و سرگرمی


آموزش بستن شال

آموزش بستن شال

مدل بستن شال و روسری علاوه بر اینکه چهره و پوشش فرد را زیباتر می سازد کمک می کند تا جذاب تر و متمایز از بقیه به نظر برسند. به همین دلیل بسیاری از افراد در پی یاد گرفتن این روش ها هستند. اگر شما هم از طرز پوشش خود خسته شده اید و به دنبال ایجاد تنوع هستید، بویژه اکنون که در فصل پاییز  به سر می بریم، می توانید با تماشای این عکس ها  روش ها را یاد بگیرید و مدل بستن شال خود را تغییر دهید.

فال جواهرات

فال جواهرات

دقت در جواهرات و اشیای قیمتی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید فرد مقابل‌تان را بشناسید، استفاده از زیورآلات فقط برای جلوه دادن به لباس و زیبایی بیشترتان نیست بلکه نماینده‌ای از شخصیت شما است. جواهرات شما در مورد شما چه می‌گویند؟ با خواندن این مطلب، فال جواهرات خود را بخوانید .

بازی دور (یا دورهمی)

بازی دور (یا دورهمی)

با پیشرفت تکنولوژی، بازی های دسته جمعی ای که در دوران کودکیمان تجربه می کردیم، مسیری رو به فراموشی طی می کنند. بازی دور یکی از بازی های جدید ایرانی است که دست به کار شده تا ما دوباره طعم دورهمی و سرگرمی های دسته جمعی را بچشیم. این بازی سرگرمی پر شور و هیجانی است که می تواند لذت در کنار هم بودن را به شما هدیه دهد. در این بازی شما بایستی به دو گروه دو نفره یا بیشتر تقسیم شوید و هم تیمی شما بایستی در سریعترین زمان ممکن با راهنمایی هایی که به او می کنید ، کلمه ای که مشخصاتش را توضیح می دهید حدس بزند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این بازی ایرانی و دورهمی آشنا کنیم.

طرز تهیه کوکو مرغ ماستی مرحله به مرحله

طرز تهیه کوکو مرغ ماستی مرحله به مرحله

کوکو ها جز غذاهایی هستن که معمولا باب طبع همه ان و از قدیم تو همه خونه ها، انواع مختلفش درست میشده. کوکوها گزینه خیلی خوبی برای شام همراه با نون یا حتی به عنوان ناهار هستن. امروز طرز تهیه یک کوکو خوشمزه و خوش رنگ و بو رو براتون توی پرومگ گذاشتیم که به خاطر داشتن ماست و زعفرون توی دستورش وقتی پخته بشه عطر و بوش هوش از سرتون میبره.

پلو چینی یه غذای سریع و خوشمزه

پلو چینی یه غذای سریع و خوشمزه

پلو چینی یا برنج مخلوط چینی که بهش برنج سرخ شده (fried rice) گفته میشه. یکی از غذاهای شناخته شده و معروف و ساده چینی هستش که از برنج سفید یا قهوه ای پخته که همراه انواع سبزیجات و گوشت یا ماهی یا تخم مرغ تفت داده شده، تهیه میشه. اگه طرفدار امتحان طعم های جدید و غذاهای چینی هستین حتما این غذای راحت و مقوی رو درست کنین و ازش لذت ببرین.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...