محصولات جدید!!

آشپزی


دستور تهیه سالاد لبو

دستور تهیه سالاد لبو

سالاد لبود یک سالاد بسیار مقوی، خوش طعم و خوش رنگ است که می تواند زینت بخش سفره های شما نیز باشد. این سالاد را می توانید با ترکیب مواد مختلف درست و کلی سالاد جدید و متنوع تهیه کنید. این سالاد به سادگی و در مدت زمان کوتاهی آماده می شود. در این مطلب kasseh طرز تهیه این سالاد رو با یه ویدئوی زیبا توضیح داده که براتون به اشتراک گذاشتیم .

مانتی (ترکیه)

مانتی (ترکیه)

مانتی نوعی غذای ترکیه ای بی نظیره. خمیرهای کوچک پر شده با گوشت همراه با سه نوع سس: سس کره ای، سس گوجه و سس ماست سیری. از همین اول کار باید بهتون بگم که تهیه مانتی چه مدل ساده باشه چه مدل مانتی گل رز کار ساده ای نیست که هر روزی خواستید بدون آمادگی شروع به تهیه ش کنید. این کار بدون شک احتیاج به کلی وقت و حوصله داره.

طرز تهیه بیسکوییت شکری مرحله به مرحله

طرز تهیه بیسکوییت شکری مرحله به مرحله

بیسکوییت ها جز اون دسته از شیرینی هایی هستن که من خیلی طرفدارشون هستم چون هم مقدار زیادی از اونها رو میشه به راحتی درست کرد و هم برای مدت زیادی موندگاری دارن و میتونیم اونهارو برای مدت طولانی در دمای اتاق نگهداری کنیم و احتیاجی هم نداره که داخل یخچال بذاریمشون از طرفی خیلی لذیذ و خوش طعم هم هستن و چون خونگی هستن یه جورایی خیالمون بابت سلامت مواد اولیه شون جمعه، در این مطلب هم طرز تهیه یه بیسکوییت ساده و خوشمزه رو براتون میذارم تا درستش کنین و ازش لذت ببرین …

مینی پیتزا با نون همبرگر

مینی پیتزا با نون همبرگر

پیتزا با نان ساندویچی غذای بسیار خوشمزه و پرطرفداریه که روش‌ پخت و طعم‌های بسیار متنوع و زیادی داره. این روزها این فست‌فود دلبر در تمامی فست‌فودها و ساندویچی‌های سطح شهر قابل دسترس و استفادس. اما با توجه به حساسیت بالا نسبت به حفظ بهداشت و سلامت خانواده، چقدر بهتره تا خودمون در منزل با تازه‌ترین و ساده‌ترین مواد غذایی سالم و متناسب با ذائقمون تهیه اش کنیم. بدون شک یکی از وقت‌گیرترین و شاید سخت‌ترین مراحل پخت پیتزا تهیه یه خمیر مناسب و لطیفه ، خمیری که ترد باشه و به راحتی از ظرف جدا شه و تازه باشه. به‌طور کلی نان خوش‌طعم و سالم در پخت پیتزا بسیار مهمه. در روش امروز این مشکل را برای شما حل کردیم و شما به‌راحتی در زمانی کمتر از نیم ساعت می‌تونید تعداد زیادی از این پیتزا با نان ساندویچی با ابعاد دل‌خواهتون داشته باشید.با ما همراه باشید تا آموزش پخت پیتزا با نان ساندویچی را مرحله به مرحله تقدیم حضورتون کنیم.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها