فروشگاه اینترنتی لباس زنانه پُرُوِ هر ساله مدلهای جدید لگ زنانه اسپرت و مجلسی در طرحها و رنگهای مختلف را با قیمتهای ویژه از برندهای معتبر ایرانی و خارجی دستچین کرده و برای فروش آنلاین در اختیار مخاطبین خود قرار میدهد .

لگ ورزشی دخترانه چیست ؟

لگ یا لگینگ نوعی شلوار است که هم برای استفاده روزمره و هم در حین ورزش کاربرد دارند. این نوع شلوارها که فرم دوخت جذب دارند ساپورت هم نامیده می‌شوند. امروزه به علت مزایای بالایی این لگ ها استفاده آن‌ها در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران بدنسازی و کراس فیت بسیار رایج شده است. لگینگ های ورزشی هم برای آقایان و هم برای بانوان تولید و عرضه می‌شوند و از لحاظ قدی به دو نوع لگ کامل که قد آن تا مچ و نیم لگ که قد آن تا زیر زانو است تقسیم می‌شوند. کشاله های ورزشی هم به نوعی لگ محسوب می‌شوند اما در این دسته بندی معمولا قرار نمی‌گیرند. لگ های اسپرت برای ورزش در باشگاه و فضای باز کاربرد دارند و معمولا آقایان آن‌ها را با شلوارک ورزشی بلند ست می‌کنند.


مدلهای جدید لگ دخترانه برای خرید در سال 99 :

لگ لانه زنبوری

مدل جدید لگ ورزشی دخترانه اسپرت

لگ کوتاه بند دار

مدل جدید لگ بند دار

لگ صورتی براق

مدل جدید لگ براق دخترانه

لگ زنانه طرح دار کمر پهن 24616

مدل جدید لگ ورزشی آگی agi

​لگ زنانه چرم ساده مشکی آگی

مدل جدید لگ چرم


برای دیدن قیمتها و مدلهای بیشتر به دسته بندی خرید لگ زنانه مراجعه فرمایید .


راهنمای خرید لگ زنانه ورزشی :

شما میتوانید با مراجعه به سایت فروش لباس زنانه پُروِ  تا 5 کالا اعم از انواع لگ و ساپورت ورزشی را انتخاب کرده تا برای پرو بصورت فوری و رایگان به آدرس شما در تهران ارسال گردد  بعد از انتخاب درب منزل پرداخت و خریداری نمایید . ضمنا در شهرهای دیگر امکان عودت و تعویض کالا بعد از خرید وجود دارد .