محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


از کجا بفهمیم چه لباسی همیشه مُده؟

از کجا بفهمیم چه لباسی همیشه مُده؟

خب، خانم ها و آقایون زیادی هستند که دوست دارند همیشه ظاهر و تیپ آراسته و به روزی داشته باشند. در حقیقت دوست دارند که مطابق با مُد روز پیش بروند. این دسته از انسان ها درگیر این سوال هستند که از کجا بفهمیم چه لباسی همیشه مُده؟ چرا که همیشه دوست دارند به روز ترین لباس ها را در کمد خود داشته باشند یا اینکه می خواهند بدانند از لباس هایی که پارسال مُد بوده و آن ها خریداری کرده اند هنوز هم می توانند استفاده کنند یا خیر؟

اشتباهات رایج در لباس پوشیدن

اشتباهات رایج در لباس پوشیدن

زمانیکه صحبت از اشتباهات مُد می شود منظور نوع لباس پوشیدن شما عزیزان می باشد نه اینکه متناسب با مد روز لباس خود را انتخاب نکرده اید. شاید با خودتان بگویید که منظور ما در باره پوشیدن لباس های نامناسب می باشد. اصلا اینگونه نیست برای اینکه بهتر متوجه منظور ما شوید پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید و اشتباهات رایج در لباس پوشیدن را درک کنید، تا بهتر بتوانید برای ظاهر آراسته تر خود مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

از کجا بفهمیم چه کیفی مُده؟

از کجا بفهمیم چه کیفی مُده؟

شما دوستان عزیزی که به دنبال پاسخ این پرسش هستید که از کجا بفهمیم چه کیفی مُده؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا برای تکمیل استایل خود بهترین کیف را خریداری کنید.

نکات مهم برای خوشتیپ بودن در جمع ها

نکات مهم برای خوشتیپ بودن در جمع ها

خانم ها و آقایون خوش تیبپ که به ظاهر خود در هر موقعیت و مکانی که باشید بسیار اهمیت می دهید. آیا درباره نکات مهم برای خوشتیپ بودن در جمع ها اطلاعات کافی در اختیار دارید؟ می دانید که چطور می توانید لباس و اکسسوری های خود را انتخاب کنید که همیشه خاص و زیبا باشید؟ ما، در پُرُوِ به شما خواهیم گفت که چطور تمام این موارد را می توانید به سادگی انجام دهید و همیشه در هر جمعی که هستید بدرخشید.

انواع مدل‌ های شلوار جین زنانه

انواع مدل‌ های شلوار جین زنانه

انتخاب شلوار جین مناسب برای خانم ها شاید کمی کار سختی باشد. زیرا که ست کردن این مدل شلوارها به نظر آن ها کار آسانی نیست. امروزه انواع مدل های شلوار جین زنانه  و مردانه به عنوان یکی از اصلی ترین لباس های به شمار می آید و قطعا شما هم در کمد خود یک نمونه از آن ها را دارید. از آنجایی که اغلب شما دوستان در انتخاب این سبک شلوارها و ست کردنشان دچار مشکل می شوید ما تصمیم گرفته ایم که در این مقاله بیشتر با شما همراه شویم تا بتوانید یک شلوار جین مناسب را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید.

آنچه باید درباره مُد و فشن بدانیم

آنچه باید درباره مُد و فشن بدانیم

این روزها مُدگرایی بخش وسیعی از زندگی همه ما را به خود اختصاص داده است. زن و مرد، دختر و پسر، پیر و جوان همه به دنبال این هستند تا برای حضور در محول های مختلف زیباترین تیپ را زده و ظاهری آراسته داشته باشند. به همین خاطر است که نیاز است درباره دنیای مُد کمی اطلاعات خود را افزایش دهیم. ما، می خواهیم در این مقاله آنچه باید درباره مُد و فشن بدانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانی

۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانی

دغدغه روزهای تابستان برای خانم ها این است که چی بپوشیم که هم ظاهری شیک و آراسته داشته باشیم و هم بیش از اندازه گرما را احساس نکنیم. شما خانم هایی که به ظاهر تابستانی خود اهمیت زیادی می دهید آیا ۵ اصل مهم برای انتخاب مانتو تابستانی را می دانید؟ اگر تا به حال درباره اصول مهم برای خرید مانتو تابستانی چیزی به گوشتان نخورده است پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور مناسب ترین مانتو را برای روزهای گرم تابستان انتخاب کنید.

نکاتی برای استایل تابستانی شیک و خنک

نکاتی برای استایل تابستانی شیک و خنک

دوستان عزیزی که می خواهید تابستان 1400 استایل جذاب و متفاوتی داشته باشید با ما همرا باشید تا با اطلاع از نکاتی برای استایل تابستانی شیک و خنک بتوانید تابستان امسال را به راحتی پشت سر بگذارید.

مدل مانتو شیمر براق مجلسی برای سلیقه‌ های مختلف

مدل مانتو شیمر براق مجلسی برای سلیقه‌ های مختلف

خانم های خوش سلیقه ای که به دنبال مدل مانتو شیمر براق مجلسی برای سلیقه‌ های مختلف می باشید، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا بیشتر درباره این سبک مانتو با شما صحبت کنیم.

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...