محصولات جدید!!

بایگانی نوشته‌ها


خرید شال مجلسی

خرید شال مجلسی

برای خرید شال شما می توانید با در نظر گرفتن طرح و رنگ لباس هایی که به دنبال شال مناسب برای آن ها می باشید  و با توجه به رنگ موی خود از بین طرح ها و مدل های متنوع شال اقدام به خرید شال مجلسی کنید. اگر می خواهید در میهمانی و مجالس مختلف حضور داشته باید و تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید پیشنهاد می کنیم در انتخاب و خرید شال و روسری خود دقت زیادی به خرج دهید. با ما، در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره خرید و انتخاب شال مجلسی بدانید.

ست کردن شال با مانتو مناسب

ست کردن شال با مانتو مناسب

شاید به نظر ست کردن شال با مانتو مناسب برای برخی از خانم ها کار چندان سختی نباشد اما برای برخی دیگر سخت ترین کار دنیا باشد. اینکه شما به خوبی درباره اصول ست کردن رنگ ها اطلاعات داشته باشید و بدانید چه سبک شال و روسری و مانتویی به شما می آید خیلی راحت به شما کمک خواهد کرد تا این کار سخت برایتان آسانترین کار دنیا شود.

راهنمای خرید بارانی زنانه

راهنمای خرید بارانی زنانه

بارانی زنانه یکی از ضروری ترین گزینه ها برای ایجاد استایل پاییزی بوده که معمولا با هر نوع لباسی به خوبی ست می شود همینطور در روزهای سرد و بارانی ، داشتن یک بارانی زنانه به خصوص اگر شاغل باشید ضروری به نظر میرسد پس اگر به  فکر خرید یک مدل جدید بارانی زنانه هستید، با این مطلب همراه ما باشید تا نکات ضروری در خرید بارانی زنانه و دخترانه را مرور نماییم .

چطور کمد کپسولی بسازیم؟

چطور کمد کپسولی بسازیم؟

داشتن یک کمد مرتب که به راحتی بتوانید مناسب ترین لباسی که میخواهید را از داخل آن انتخاب کنید کار چندان سخت و دشواری نیست. داشتن کمد کپسولی در واقع همان کمد مرتبی است که شما باید در منزل و اتاق خود داشته باشید. با ما، در سایت پُرُوِ همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور کمد کپسولی بسازیم؟

نارنجی با چه رنگ هایی ست می شود؟

نارنجی با چه رنگ هایی ست می شود؟

در فصل تابستان به خصوص اینکه گرمای هوا زیاد و آفتاب سوزان است. رنگ هایی که به تعادل بخشیدن دمای بدن کمک می کند مناسب تر است، در فصل تابستان بهتر است از رنگ های شاد و روشن مثل رنگ نارنجی استفاده کنید، اینکه رنگ نارنجی با چه رنگ هایی ست می شود؟ را در این مقاله برای شما توضیح داده ایم.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت

انتخاب و خرید مانتو اسپرت این روزها بسیار رواج پیدا کرده است چرا که مناسب ترین سبک و مدل مانتو است که شما می توانید به راحتی برای موقعیت ها و مکان های خاصی همچون محل کار، دانشگاه و حتی باشگاه آن ها را به راحتی انتخاب کنید و دیگر دغدغه های همیشگی اینکه برای رفتن به محل کار یا هر جای دیگر چه مانتویی بپوشید را نخواهید داشت. سایت پُرو در این مطلب قصد دارد  چند مدل مختلف از مانتوهای اسپرت را به شما معرفی نماید.

چگونه کیف مناسب با استایلمان انتخاب کنیم؟

چگونه کیف مناسب با استایلمان انتخاب کنیم؟

اینکه شما می خواهید بدانید چگونه کیف مناسب با استایلمان انتخاب کنیم؟ نشان دهنده این مسئله است که شما به دنبال مُد روز بوده و دوست دارید که همیشه ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید. خب، آگاهی از این مسئله می تواند به شما کمک زیادی کند تا همیشه بهترین انتخاب را انجام داده و دغدغه و استرسی نداشته باشید. زمانیکه شما با توجه به موارد و نکاتی که در خرید کیف زنانه به شما کمک میکند تصمیم به خرید بگیرید شک نداشته باشید که خرید آسان و راحتری را با اطمینان بیشتر انجام خواهید داد.

راهنمای خرید هودی دخترانه و زنانه

راهنمای خرید هودی دخترانه و زنانه

شاید هودی‌های ساده و دم دستی، محبوب‌ترین لباس کمد شما نباشند، اما یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌ها هستند. شما از هودی دخترانه و زنانه می‌توانید هرجا که می‌خواهید استفاده کنید. از محیط خانه گرفته تا برای خرید، محل کار، دانشگاه و حتی قرارهای دوستانه و صمیمانه. در حقیقت هودی بهترین گزینه برای فصل پاییز است. چون هیچ وقت مطمئن نیستیم که هوا تا چه حد می‌تواند سرد یا گرم باشد. پس بهتر است پلیور و پالتو را به زمان دیگری محول کنیم و از هودی استفاده کنیم.اگر قصد خرید یک هودی زنانه شیک و اسپرت را دارید ولی نمی دونید چطوری بهترین انتخاب را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

30 مدل هودی دخترانه و زنانه جدید برای خرید در پاییز و زمستان 1400 / 2021

30 مدل هودی دخترانه و زنانه جدید برای خرید در پاییز و زمستان 1400 / 2021

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که در فصل پاییز برای خرید یک لباس گرم به فروشگاه پوشاک رفته و فروشنده به شما پیشنهاد خرید یک هودی را بدهد و این سوال برای شما پیش بیاید که هودی دقیقا چیست؟ بطور کلی داشتن یک کلاه بزرگ یا اورسایز یا داشتن یک جیب پیوسته و یکسره در قسمت جلو از مهم ترین ویژگی های هودی می باشد . در این مقاله شما را با جدیدترین مدلهای هودی دخترانه و زنانه برای خرید در سال 1400 آشنا خواهیم کرد .

پُرُوِمگ : مجله ی مد و سبک زندگی پُرُوِ
هر روز توی پُرُوِمگ میتونی جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد مد ، استایل و هنرمندان رو بخونی و تازه از کلی خبر و رخداد مهم دیگه که توی دنیا اتفاق میوفته باخبر بشی و یه عالمه چیز جدید یاد بگیری . ما توی پُرُوِمگ طرحها و مدلهای جدید لباس رو بررسی میکنیم و طراحهای مختلف ایران و جهان رو معرفی و نقد میکنیم . شما هم میتونید مطالبتون رو برامون بفرستید تا بعد از بررسی منتشر کنیم . برای اینکه عضو خانواده نویسندگان پُرُوِ باشی کافیه دکمه زیر رو فشار بدی :) اگر هم طراح لباس یا اکسسوری هستی یا به این رشته علاقه داری میتونی طرحها یا کاراتو برامون بفرستی تا معرفی کنیم .
ارسال مطلب
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...